dinsdag 17 december 2013

Hallo ik stel me even voor





ABBEY
Melt my Heart to Stone of Amity Hills





Mijn nieuwe baasjes zijn zeer verrast want ik ben zo goed gegroeid dat ik al een paar daagjes eerder bij ze mag komen wonen. En ze zijn zo blij want alles staat al klaar, voor mijn komst. En ook Lizzy is al helemaal voorbereid  die heeft al even mogen snuffelen aan mijn speeltjes en even op mijn plekje mogen liggen. En zaterdag 21-12-2013 gaat ik wel met een beetje pijn in mijn hartje mijn ouderlijk huis verlaten, dan blijft mijn moeder bij Joke en Rob wonen en mijn 5 broertjes en 4 van mijn zusjes gaan ook bij een nieuw baasje wonen. Gelukkig voor moeder Adèle mag een van mijn zusjes bij haar blijven wonen. Ik hoop ze allemaal nog wel af en toe terug te zien.

Zo nu liggen en hangen mijn speeltjes nog netjes in de afgesloten puppy ren, maar zodra ik alles heb besnuffeld ga ik er lekker mee spelen.


1 opmerking:

  1. hallo Abbey
    Je zal het bij Lizzy en je nieuwe baasjes ook heel erg naar je zin hebben hoor ze zijn er al helemaal klaar voor mij zie je regelmatig langslopen en kunnen ook wel lekker spelen als je wat groter ben.
    Ik ben Januta de witte beer uit de straat.
    Heel veel plezier en tot gauw.

    BeantwoordenVerwijderen