zondag 29 december 2013

Lizzy en Abbey spelend in de tuin

Abbey was al op veel plekjes geweest, maar vandaag mocht ze voor het eerst spelen in de tuin samen met Lizzy. En dat was dolle pret, de ondeugendheid spatte er van af.


 Lizzy met haar schaduw Abbey


Even kijken of ik de dop van het droogmolen gat eruit kan krijgen. Het is een ondernemende dame. 

Abbey is niet altijd even scherp ze is dan ook zo super snel.

Het beetje planten die nog in de tuin staan moesten het ook ontgelden

Wat is dat voor een raar ding......... maar eens even van dichtbij bekijken

He wat leuk ik kan hier ook klimmen, Ojee het baasje wil niet dat ik klim............

En ja hoor het is gelukt, ik zit er bovenop

Waarom zegt iedereen toch dat ik zo ondeugend kan zijn
..... Ik doe nooit iets kijk maar.........


Joehoe het lijkt hier wel een honden speeltuin

Ik lijk hier de wel de groene tornado


Zo'n leuk spelletje joh, en mijn baasjes moeten dan steeds zo lachen, 
nou dan ren ik er nog wel een paar keer door hoor. 



Leuk hoor ik kan er ook op springen



Zo en nu even uitrusten hoor want je wordt er toch wel een beetje moe van


Lizzy en Abbey spelen hier met een soort van Hamster die allerlei geluidjes maakt en een heel eigen leven heeft. en vooral Lizzy vind hem wel leuk.

En dan weer die tunnel hè super leuk speeltje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten