maandag 11 november 2013

Om op te vreten



Wie vind dit nu niet leuk,

Iedereen die ik de foto's laat zien roept ach wat lief, Ooo wat leuk, wat een schatjes.

Wij zijn zo blij dat de fokker ons zo op de hoogte houd van alle wel en wee rond Adèle en de pups. We hebben samen met de fokker en de toekomstige eigenaren een afgesloten groep op Facebook, waarin we met elkaar alles kunnen delen van ervaring tot hoe schattig ons toekomstige pupje is. En telkens als we weer verrast worden met nieuwe foto's zitten we kwijlend naar deze schatjes te kijken.

Op dit moment zou ik eigenlijk mijn strijk aan het doen zijn, maar ach het blijft toch voor mij liggen dus deel ik liever weer met de mensen die altijd zo'n belangstelling hebben voor onze honden een aantal foto's.


Niemand heeft gezegd dat het eten altijd even makkelijk is.....

De Jongens liggen heerlijk bij elkaar

De Jongens ze zijn om op te vreten

De prachtige Meisjes en een van deze prachtige dames
wordt de onze maar welke?????


De broertjes Bruin en Lila-Bruin
 
Reutje Lichtbruin

Reutje Roodbruin

Teefje Donker Roze wat ligt ze er heerlijk bij deze beauty

Teefje Wit in diepe rust, want groeien doe je niet alleen van eten

De zusje Oranje en Roze liggen er heel tevreden bij, als je hier niet van kunt houden
nou dan weet ik het niet meer hoor.
 
 
Het is nu nog 6 weken wachten en dan kunnen we onze Abbey naar huis toe brengen, we kunnen bijna niet meer wachten. Dan kan ook Lizzy kennis maken met haar nieuwe huisgenootje / zusje Het kan niet snel genoeg gaan. Maar eerst mogen we nog een keer gaan knuffelen met de schatjes.


Alle foto's zijn weer gemaakt door Joke Petit, onze dank daarvoor......

1 opmerking:

  1. Hele leuke foto's en inderdaad we gaan bijna kwijlen echt heel erg leuk
    groetjes Rinus en Yvon

    BeantwoordenVerwijderen